SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, August 11, 2011

Puding Caremel

Saya kan rajin memasak..hehe. Eh, bukan ape, mmg takde masa. Lagipun saya bukan chef. Husband saya yang chef kt rumah tu. Tapi disebabkan nak makan sgt2 benda alah ni, saya cakap dgn husband saya dan hari ahad tu kitorang buat puding caremel ni... first time ok buat sendiri. Resepi ambik dari anak buah husband.. heheh muka tak malu kan. mintak resepi dgn anak buah ok ;p. pedulik laaaa. sebab tu resepi family mertua saya.. eh, sebelum ni pun mmg mintak resepi mertua saya.. mertua saya kan tukang masak, so, ape2 pun mmg sedap :)
Masa dah masak, huuuii tak sabar nk makan rasanya :D. Tapi kena letak dalam freeze dulu kan. baru lah best.
Sedap hingga menjilat jari. Nanti weekend ni nak buat lagi. Ehemmm satu bekas tu boleh buat stok seminggu :))
Ok, bye. Jangan terliur ya :)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top