SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, August 2, 2011

Cubaan demi cubaan

Saya kan segan je nak pakai shawl ape kebenda ni.. jadi mmg jarang la pakai. Tapi bila dah tukar kerja baru ni, saya rasa confident pulak nak mencuba..hehe. Maklum la kan sebab tempat baru, org tak kenal, senang la nak mencuba2 ni :)))

Ni saya pakai gi kelas... first time pakai shawl ni.. mcm best pulak :)
Blasah je la labu.... hahahhaa entah kena ke tidak dgn muka saya pun tak pasti. saya pakai aje.


best pulak pakai shawl nipis ni.. langsung tak rasa mcm pakai shawl..hehe

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top