SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, June 10, 2011

Farewell Party ke


Tengah usha usha restaurant ni. Katanya bos jepun nak buat farewell party. eh, bukan party pun sebab tak ramai ada kt sini. dia nak dtg 3 org je pun. campur saya jadi 4 org. party la sgt kalau 4 org kann...just dinner biasa je la :)
Diorang nak datang sini semata2 sempena hari last day saya. Ohh terharu gila. Bagusnya org jepun. Dah la GM yang nak turun sendiri. Nasib baik president ada hal lain kat sana. kalau tak, haru la saya tak tau nk ckp ape...tapi dah bagitau kalau dia dtg kl bagitau saya. boleh jumpa2 lepas office hour. tetiba sebak je nk tinggalkan office ni. nak tinggalkan kerja ni. ermmm dah sebati kot dengan jiwa saya. tapi saya perlu memilih jalan lain yang lebih baik (insyaallah).
Nak bawak pergi makan lain selain hotel. sebab tiap kali diorang datang sini, saya bawak pegi hotel je. tak pun bijan restaurant, pastu pusing2 mkn kt klcc. kali ni nk bawak pegi mkn makanan arab plak. bos ada suggest ke Bombay Palace. Entah, dia ckp sebab saya tak pernah pegi lg kesana. dia nk saya rasa plak..huuu diorang pegi dgn ambassador ari tu rasanya. Eh, halal ke? musykil pulak....ermmmmm.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top