SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, June 8, 2011

Berat bahu memikul

Seronoknya ada anak, kan? lagi seronok bercuti kalau ada budak2 ni.
Dah lama tak berblog. sibuk yang amat sekarang ni. Nak2 diminggu terakhir sebelum tukar kerja. Memang banyak sangat benda nak kena setelkan. Saya ni bukan ada staff lain yang saya boleh harapkan. sorang2 lah buat semuanya. Dengarnya bos nak holdkan dulu position saya ni. entah tak sure. biarlah mereka fikirkan..tak kuasa nk pikir....
Lebih kurang seminggu jugaklah saya bercuti. Walaupun rasa macam sekejap je tapi cukup bermakna. sempat jugaklah berjalan2 makan angin walaupun dekat. Lepas ni takde la ralat sgt kalau tak g mana2. Eh, i mean untuk anniversary tahun ni la. Tahun depan kita plan baik punya, insyaallah kalau ada rezeki :)
Seperti yang saya jangka kan, memang banyak soalan2 cepu emas tu orang akan tanya. memang betul pun. sebab tu saya dah agak. so, lebih selamba la saya menjawabnya. Berat mata memandang, bla bla bla...sambunglah sendiri.......
Apa pun seronok sgt kt kampung sebab dikelilingi anak buah yang manja dan comel. kalau boleh tak nak berpisah dgn diorang. kalau dekat2 mau saya culik je diorang pinjam saya nak jaga. hehehe. suka tau :)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top