SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, May 10, 2011

Slimming course worth rm 1k ?

Semalam datang salesgirl kt office saya ni. datang nk promote slimming course by SlimW***d kau. Masa tu saya kusyuk berinternet. tengok2 ada org ketuk pintu. ermm saya kan garang. Terus direct tanya nak apa.. hahaha gengster ;p. Bukan ape, tak suka org kacau kalau saya tutup pintu. Tutup pintu makna nya saya nk privacy. please don't disturb!

Pastu menggigil la dia bgtau dia dah ckp kt bos kt depan. erkkk? Ok, ok sian dia. bagi can la dia nk ckp dulu. Dia terus ckp dia dtg nk promote grooming course. masa dia ckp grooming tu saya mcm nk dgr tapi bila dia keluarkan broucher slim w***d terus saya rasa nk halau keluar.

Ehem, dia ckp saya dah kurus tapi kalau kalau saya nk cuba pakage yang dia offer tu. Dia boleh bagi RM 29.90 untuk 4 pakage yang bernilai RM1000. Boleh caya ke? Pakej tu termasuk facial, urut, slimming dgn 1 produk slimming. Bagi saya semua tu tak masuk akal la. lepas tu dia ckp dia akan bagi kpd 10 org je dlm office saya ni. Yang bertuah akan masuk rancangan impian anggun kt tv tu.

Ok, thanks. saya ckp tak berminat. hahaha salah timing la dik nak promote saya. mmg tak minat. mood pulak tgh kusut. lagiiii la. Lepas tu takyah nk salam2 org yang kita tak kenal. saya tak suka. Dengan tangan basah2 (peluh kot???). Saya tak suka bersentuhan dgn org yg saya tak kenal. pelik. mungkin dia nak sejukkan hati saya, thats y la dia salam. tapi, biadap kot kalau saya tak sambut. kan? sambut la jugak walau tak suka tgn dia basah2...huhuhu

Kepada company yang hantar staff buat promotion tu pun agak agak la. Hantar org yang ber size XL. Daripada slim w***d katanya. Nak  suruh staff pegi promote, sila lah groomingkan staff anda terlebih dahulu. First impression tu penting sangat. Hantar la amoi yang yang berkaki panjang ke, yang pakai skirt pendek ke, yang bentuk badan macam biola ke. ada la jugak nafsu nak mencuba tapi ni......ermm malas nk ckp lebih lebih.

Mood adalah mcm kena baham dgn rimau semalam. Saya happy2 je kt office, tetiba ada makhluk dtg ckp macam2 yang membuatkan mood mati. Bencikkkk....

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top