SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, May 30, 2011

PMS kot

Entah kenapa dua tiga hari ni asyik nak marah je kerja saya. Errmmmmm angin satu badan. cepat je nak melenting. Perasan sangat, hal kecik pun saya nk baran. Bukan suka2 sebenarnya nk marah2 tak tentu pasal ni. Nanti diri sendiri yang stress...huhu

Tapi mmg betul la sebab PMS la saya jadi nak mengamuk je kerjanya. Haiiisssh. Pasal nak tukar tayar pun nk ngamuk, orang tumpang barang banyak pun nk ngamuk, rimas pun nk ngamuk, cakap sikit org tak paham pun nk ngamuk.....stress aku dgn diri sendiri ;p

Tapi sesetengah benda tu mmg logik la saya nk mengamuk pun. entah la. kadang2 kita baik ni bertempat jugak la. kadang2 orang ni mmg tak pikir pun pasal kita. Yes, tolong mmg la tolong tapi agak2 la. kalau dah selalu sangat, mmg rimas ok. Buat sendiri la. semua pun dah besar panjang. takkan tu pun nk ajar.

**patut la asyik nk marah je dua tiga hari ni. semalam ptg mmg betul2 period..huh.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top