SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, May 9, 2011

Kesihatan tiada harga

Walaupun gym kat sini mempunyai peralatan tak canggih macam gym berbayar kt luar sana, tapi cukup saya suka. Pegi gym je membuatkan saya rasa bersemangat nak menjalani hidup secara sihat. Walaupun seminggu tu banyak kali makan nasi lemak ;p

Pegi gym, ada kawan2 yang bersemangat nk sihat (bukan nk kurus), membuatkan saya suka sangat pegi gym. Walaupun seminggu 2 kali je pun. hahaha tapi tetap saya semangat ;-) 

Walaupun kt rumah, boleh je buat exercise kat rumah guna ball besar gabak tu, skipping dan lari setempat, tapi suasana, feeling dia mmg lain la. Dengan mengadap cermin besar tu dah rasa dah feeling gym tu..haha ;p


Hari minggu lepas saya makan banyak giler. Tu la penangannya bila encik suami masak sedap2 dan banyak ;p. Hahahaha makan sampai tak ingat last week dah skip gym. tak exercise langsung last week. So, petang ni haruslah pegi gym. Lemak sedang riang gembira tu...huhu ;/

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top