SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, May 11, 2011

Keluhan hati

Saya gembira bila orang disekeliling gembira. Saya seronok bila mendengar berita yang menggembirakan. Jauh disudut hati ini, saya pun nak jugak gembira macam orang lain. Bukan bermakna saya tak gembira sekarang. Gembira yang saya belum rasa, itu maksudnya. Kenapa orang sangat tak memahami? Susah sangat ke nak jaga perasaan saya? Saya tahu, kita kawan tapi kawan mesti jaga hati kawan kan? Saya tak nak fikir benda2 yang boleh mengganggu emosi saya. Please la bertindak matang. Bila dua tiga org bersikap macam ni dgn saya, secara langsung saya akan rasa nak duduk dlm gua. Tak nak jumpa org dan tak nak bercakap dgn org.

Hati saya terluka, pedih sangat. siapa peduli? Takkanlah nak tengok saya menitiskan air mata depan depan baru nak sedar? Hati saya ni dah banjir dah dgn air mata. Cuma org je tak tahu.

**Sekian, tak perlu rasa kesian. Ni hanya luahan perasaan saya yang sebenar. Rasa down sgt :(

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top