SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, May 27, 2011

Bila hati sudah berkenan

Saya suka sgt tengok orang pakai tudung Fareeda tu. Macam cantik dan elegant je...hehe. Tapi satu hari tu saya tanya encik suami masa cerita asmara. Kan si zalia pakai tudung fareeda tu. Boleh pulak suami saya tak berkenan...huhu eh, tak cantik ke? saya rasa sweet sgt.. ermmmmm
lepas diskaun ada lah dalam rm130-150 selai. gulp.
Lepas tu saya pun belek2 dlm facebook. mak ai mmg banyak la design dia. Tapi mahal sgt kot bagi saya. Sehelai tudung tu seratus lebih. ada yg dekat dua ratus. ermmmmmm kalau benda lain takpe kot tapi tudung je pun. ratus ratus. errrmmmm tapi  tadi tgok dia ada sale untuk cuti skolah ni. less sampai 30% kot.
Tapi, next week nk kena tukar tayar, nak balik kg nak itu nak ini. banyak nk guna duit. nak tukar kerja lagi. nk kena beli baju kerja lebih penting dari beli tudung mahal. Ok, saya masih berpijak dibumi yang nyata ;(

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top