SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, April 19, 2011

Tak dapat tengok Maharaja Lawak :(

Kat rumah saya, takleh tengok Maharaja Lawak. Secara terus terang, suami saya mmg tak ambik pakej tu. So, saya tak dapat la tengok. Tapi saya jeles semua orang layan Maharaja Lawak ;p. Sana sini duk cerita pasal lawak tu. Ketinggalan pulak rasanya. Eh, banyak lagi benda penting nk buat daripada melayan benda alah tu >>pikir positif, boleh? ;p

Apa pun, jgn terkejut kalau saya cakap saya belum tengok pun cerita Hantu Kak Limah tu. Yang org duk gebang2 best la lawak la. Tapi saya kenal ucop wilca je. Pelakon lain, dgn lawak2 yang ada dlm cerita tu mmg hampes saya tak ambik tahu. Sampaikan org bercakap2 gaya dlm cerita tu pun saya blurr. Anak buah saya buat lawak dgn saya guna dialog cerita dlm tu pun saya blurr...

Ha, tu je nk bgtau saya tak dapat tengok Maharaja Lawak. Sekian :-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top