SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, April 19, 2011

Pening kepala

Saya sedang belajar sendiri sendiri tulisan ni. Tapi saya rasa mcm susah la blajar sendiri nih. Pegi kelas, bukan dia ajar satu2. ke nak kena ambik kelas kanji? leceh la.

hukhuk rasa mcm nak nangis je kena ingat banyak benda. Terus stress....
Ni baru yang simple2. Saya taknak kusutkan kepala dgn yang jenis conteng2 mcm peta tu. Last class sensei tunjuk kad yang ada tulisan kanji ni. semua chinese tahu makna saya sorang je blurrr. so sad. rasa macam down giler. ye lah, chinese punya tulisan sama maa... saya sorang je malay dlm kelas tu. jadi kena study double triple lah dari diorang. aaaagggghhhhhhh!

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top