SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, April 27, 2011

Korang dah pegi Pesta Buku 2011?

Saya baru nk plan nk kesana ni. korang dah pegi? Saya ni peminat buku tapi walaupun office dekat belum berkesempatan nak pegi. Ajak encik suami macam tak layan saja. Dia bukan minat sgt pegi tempat sesak macam tu. Tahun lepas saya pegi sorang2 je pun. Sorang pun layan ok sebab mmg leka la kalau dgn buku. berjam2 kat sana pun tak terasa. Tapi dua tahun lepas saya pegi hari minggu (sabtu kot). mmg sesak tak tahan. Last2 beli novel org putih je yg dekat dgn pintu keluar..hahaha. Takleh bernafas kot sesak giler. Sampai org tolak2 tu... terus tak sanggup nk pegi hari minggu/cuti. Kalau nk g pun samada esok atau lusa la. Lusa saya ada hal. takut tak sempat. ye la, biasanya pesta buku ni bukan org kl je dtg org negeri lain pun dtg sama. Jumaat kan pantai timur cuti... huhu mmg sesak la weh (dijangka). So, esok ke saya kena pegi ni? ermmmmmm rindu nk beli buku. Jap nk kena cek poket dulu...kang nak balik kg lagi. nak kena tinggal dgn suami lagi....huhu tapi pesta buku ni bukan selalu. setahun sekali je..rugi sgt rasanya kalau tak pegi.

Sesiapa yang nak tahu pasal apa yg ada kt sana, boleh check kt sini.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top