SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, April 8, 2011

Jumpa hantu mirip hantu kak limah

Hari sabtu bila entah, saya dah lupa sebab dah basi cerita ni. Saya nk cross jalan ke pavilion, tetiba dalam ramai2 orang nk melintas tu, terselit hantu pocong (serius pakai semua putih dan siap berbungkus atas kepala). mmg macam pocong. Masa tu mmg dah cuak sebab bukan takut.. tapi risau jugak kang ada yang datang sergah. Masa tu saya nampak sorang je. eh, sekor hantu je.

Bila cross dari pavillion tu, baru saya perasan rupanya ramia hantu2 ni depan fahrenheit. diorang berkumpul kat situ rupanya. Yang berwatak kak limah ni la yang paling menakutkan sebab dia kaku je. Yang lain bergerak, so kita tahu dia mmg manusia. silap kacau dia yang ken asergah kang. Tapi yang kaku ni macam Kak Limah lah.. payah nk citer..haha ;p
Ada ada ekor hantu kesemuanya..

tengok tengok..dia jeling uols... takuttt...

Dia nampak saya snap. jelingan tu yang buatkan saya berlari pecut masuk Fahrenheit tu...hehe ;p

Dia nak tiru kak limah ni. tapi kak limah punya rambut dgn gaya lagi azab...haha
Kemudian yang pocong datang melompat2 ke arah saya... tapi macam tak takur sebab saya dah ternampak muka dia..haha ;-)

Tapi, kalau situasi tu masa malam, mmg saya lari.. korang takut hantu tak?

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top