SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, April 20, 2011

Berat bahu memikul, berat lagi..

Saya ni dah la duduk paling jauh dgn mak saya. Tapi mak saya suka bagitau isihati dia kat saya. Saya buntu weh. buntu tak tahu nk bagi pandangan mcmne dah. rasa macam nak terbang balik sekarang jugak. Saya tahu mak saya tengah kusut sgt skg ni.

Adik beradik dah la 2 3 kerat sajo. perempuan pulak tu. So, ipar2 sila bagi kerjasama. Jadi lah anak instead of menantu. Ambik la part masing2 dah tahu dah mak takleh nak pikul sorang2. Saya ni kalau boleh pikul, dah lama dah. takyah susahkan orang lain. Saya pun faham adik beradik saya. semua kerja macam menteri, sibuk mengalahkan Kak Mah. Uwaaaaaaaaaaaaa saya pun sibuk jugak tapi saya kalah dgn Kak Mah. Saya tak masuk tv hari2 macam dia ;p

Jadi, bila mak saya kusut, saya akan kusut. Dalam tidur pun fikir pasal ni. Tak pasal2 semalam pagi2 lagi saya dah migrain. Nasib lah, sendiri fikir, sendiri tanggung kesakitan lah.

**Oh, beratnya jadi ibu tunggal ni. semua masalah tanggung sendiri. Kesian sebab takde suami nk mengadu. So sad. Kalau korang ada ibu tunggal, kalau ibu korang nk kawin, bagi lah dia kawin sebab nanti dia tua, susah, kita tkkan dapat menggantikan tempat suami dia tu. takkan sama sama sekali. Tapi mak saya takmau kawin sebab dah serik.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top