SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, March 17, 2011

Maksu, maksu, bila nak dapat baby?

"Maksu maksu.. bila maksu nak dapat baby. Adik selalu doakan.."
(Saya jawab dlm hati je; Ye lah dik, doakan lah ye. Doa banyak2 tau.)

"Kalau dapat baby pempuan mesti comel"
(Dalam hati saya lagi; Ye lah dik, pempuan ke laki ke semua maksu nak dik. Kalau lah ada rezeki maksu... ermm.)

Ok, warna purple tu adalah dialog anak sedara saya (anak sedara suami saya) masa saya pegi rumah dia semalam. Sepanjang dia duk merengek2 tu, saya diam senyum je tgok gelagat dia. Comel, kan? nak sgt dapat sepupu perempuan yang comel...haha ;-)

Dia baru 12 tahun (eh darjah 6 kot), lelaki. Maybe sebab dalam famili tak ramai perempuan, maka dia lebih berminat nk dapat sepupu perempuan..atau, mungkin dia suka saya, sebab tu nk suruh saya dapat anak perempuan yang comel macam saya...opsssss abg, jgn jealous eh ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top