SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, March 16, 2011

Lencun..

Bila masa digunakan sepenuhnya, mmg la rasa berbaloi. Saya exercise nak sihatkan badan, nak biar keluar peluh dan menegangkan otot2 yang semakin mengembang ni. Kalau target nak kurus mmg lah kena struggle sikit kan. Diet pun nak kena betul2. Say ni tak, belasah je makan ape jenis makanan..hahha. Bukan bersungguh2 pung ;p

Eh, sebenarnya saya target nak kurangkan at least 2 kg. Tapi, agaknya bila boleh kurang 2 kilo nih? Saya kena puasa seminggu, confirm lebih dari 2 kilo turun...hahaha. Tapi sekarang ni masa tak berapa nk sesuai untuk puasa. Saya ada problem keletihan yang amat. Tak sure kenapa. Bukan sebab tak makan tapi kadang2 tu mmg saya alami 'penat' yang pelik sampai rasa nak pengsan. So, bila terkena time puasa mmg lah... tgh2 drive tu, rasa nak lepas stering macam tu je...huuu nak kata tekanan darah rendah, tak pulak.. entah, tak tau.

Tengah pikir nak main apa sebab barang2 kt sini diorang hantar maintenance kot. dah takleh nak main rowing machine ;(

Saje je lengah2 sebelum keluar supaya budak laki tu bengang. Hari khamis adalah hari untuk wanita sahaja tapi dia pun nk ngaku wanita nk masuk jugak. dia tgh tunggu kt depan pintu ni...hehe bagi dia bengang sikit :D
Muka lencun...masyamm ;p
Lepas exercise, tetiba encik suami ajak pegi dinner dgn kawan dia yang kebetulan ada kat area situ.. huh, dah la masyam kan.. mmg tak best lah tapi sempat stop dekat petronas sementara tunggu encik suami solat, saya cuci muka dulu (kebetulan saya coti). hehehe sempat lah lap2 peluh dan pakai bedak sikit ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top