SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, March 15, 2011

Bila sakit kepala datang menyerang..

Saya selalu kena sakit kepala nih. Memang tak tahu sebab ape pun kadang2 tu. Boleh jadi sebab tak makan, sebab kena panas (eh, macam puteri lilin la pulak ;p), kadang2 tension pun boleh jadi sakit kepala jugak. Bila dah sakit kepala ni mmg la tak boleh nak buat apa dah, sebab mood mmg spoil habis la. Nak bercakap dgn org pun mmg tak la sbb moody. Kang tak pasal2 saya marah org tu walau dia tak buat salah..haha ;p

Ahad lepas, pagi2 saya ke rumah kakak ipar saya. Mmg dah plan malam sebelum tu sebab nak makan2 kt sana. Tapi disebabkan encik suami tgok bola sampai pukul 3pagi, dan tido lewat sgt, kedua2nya dah terlajak yang kononnya janji nak pegi sana awal sikit...kahkahkah ;p

Kebetulan takde makanan nak breakfast pagi tu (sebab inagt nk breakfast kt mamak sblum pegi), just buat air milo je lah. Nak singgah breakfast pun dah tghari pun.. Saya dah cuak sebab of coz la makan tghari lewat hari tu sbb saya nk pegi tolong2 kakak ipar saya masak dulu sebelum makan. So, selamba je lah minum milo dgn harapan tak gastrik dan masuk angin. Saya risau sebab saya WAJIB breakfast, kalau tak, angin masuk dan membuatkan sakit kepala...huhu.

Bila dah sampai, mmg saya terus tolong apa yang patut, then tiba2 azan zohor dan lepas solat zohor baru makan. Ok, dah lambat sgt dan terus saya berharap tak masuk angin. lepas makan, lepak2 masih ok lagi. Lepas tu keluar masuk kereta dalam keadaan panas bahang, berdenyut2 sakit kepala nih... huuuiii tak tahan rasanya.

Cukup gabungan kena panas dgn masuk angin, badan mmg berangin habis.. sampai kemalam lah dia punya pening. makan ubat pun tak jalan ;(

Bila tgok keadaan saya yang sakit kepala dan moody tu, semua org dok soksek soksek... eh, saya sakit kepala, bukan mabuk2 kena buatan orang ya...huhu

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top