SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, February 9, 2011

TRILOGI CINTA antara Rosyam Nor, Fauziah Gous dan Amiza Adnan

Korang tengok citer Trilogi CInta tak? ala kt TV1 tu. Mmg saya pon jarang sgt tgok tv1 ni tapi bila ada trilogi cinta yang rosyam nor dgn fauziah gous berlakon, terus melekat...hahaha jadilah demam trilogi cinta. Sampaikan suami nk tgok bola pun kena jeling dgn saya...haha saya nak jugak tgok trilogi cinta ni. bukan saya biasa tgok pon citer lain kt tv. mana ada rancangan tv favourite saya pon sebelum ni. saya tak kisah pon dia nk tgok bola bila2 tp kalau boleh masa citer ni saya nk tgok, pleaseeeee ;)

tapi...
yang tak bestnya citer dia kejap sgt, pastu dok tunjuk selingan2 untuk next episod.. huuu taulah strategi pemasaran nk suruh org tgok next episod tapi menyampah kalau asyik duk ulang2 je gezet next episod tuh. Kalau esoknya xdpt tgok, mesti macam oooohhhhh mana nk cari ni? kt tonton.com.my ado ko?...hahaha ;p
Walaupun saya tak tengok dari episod 1, saya tgok tengah2 je pun, tapi saya layan la citer ni sbb macam best pulak. Tapi sesedih jugak la citer dia. Macam ada hati nk kawin lagi sorang tp tak sampai hati tgok bini tua. Tapi pengajaran jugak bila bini tua dia derhaka kt laki dan Tuhan balas cash kt atas dunia sampaikan anak2 pun tak nak dgn ibu diorang sendiri.
Fuuhhh sedih ok bila bini tua pinangkan gadis tu (Fauziah Gous) untuk laki dia sendiri (rosyam nor)  dan sigadis tu tak tau nk buat ape padahal dalam hati berbunga2. Dalam hati, nak ke taknak nak ke taknak.... tp malam tadi dia dah cakap dia sanggup jadi bini no 2 kan? hehehe kawin ke eh dorang ni nanti? sorilah mmg saya tak baca novel dia.. katanya diadaptasi dari novel.
Tak sabar nk tgok sambungan next week ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top