SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Saturday, February 19, 2011

Mata kucing lagi ;)

Saya kan hantu mata kucing. Hari tu balik KB masa CNY tu, suami beli kt sana mahal macam ape je.. 8ringgit sekilo. beli 2 kilo sebab bini dia ni mmg hantu kan.. nasib baik mmg best manis ;)

Pastu semalam kan ada pasar jumaat dekat area masjid office saya. So saya tengok2 dah terliur sgt dah, beli 5ringgit je pun sekilo... best best ;) Kalau lupa diri, boleh aje saya habiskan kt office...hahaha tapi sebab ingat kat encik suami, baik saya makan dgn dia kt rumah berdua. Tapi.... dah 1/3 kubelasah sambil buat kerja petang jumaat tu. Nanti kita beli lagi eh bang ;))

1 comment:

  1. mata kucing.Memang best. Kalau rezeki dapat manis..lagi sedap makan. Sampai tak sedar dah abis..Heheheh

    Entri Terkini: Mee Kari yang meletop..FUHH!!!

    ReplyDelete

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top