SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, February 24, 2011

Apa kaitan KILAT dgn CERMIN ?

Hujan turun dgn lebatnya... gung gang gung gang bunyi guruh. sejukkk sgt kt office ni. Niat sebenar nk pegi gym ptg ni tapi sebabkan hujan yang lebat, terus saya cancel. padahal sah sah la kt gym bukannya kena hujan pun ;p

Orang cakap kalau guruh kilat semua ni, kita takleh tengok cermin, betul ke eh? kalau betul, apa sebab? sampai sekarang saya tak tau tapi mmg dulu2 kt rumah, mak saya selalu tutup cermin dgn kain batik atau selimut kalau kilat atau guruh. so, kitorang mmg dilarang tgok cermin la time2 gini. Tapi mak tak cakap pulak sebab kenapa takleh tengok cermin masa kilat.

Effect dia, sampai skg ni saya mmg takut nk tgok cermin atau nk duk dekat cermin pun takut kalau hujan lebat. hehehe dah tentu tentu gym tu penuh dgn cermin sekeliling dinding. so, itu antara penyebab saya cancel pegi gym ari ni ;p

Disebabkan tak jadi pegi gym, boleh saya siapkan minit meeting dulu sebelum esok yang membizi :|

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top