SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, January 28, 2011

Squirrel yang comel...hahahahaha

Pernah jumpa squirrel tak? pernah main2 dgn dia? comel kan. Nak nak kalau dalam tv biasa suara dia cute je...Saya ada download application Talking James Squirrel kt dalam phone saya ni. Saje je download (budget ada anak2 nak main dgn benda alah application yg untuk toddler nih. padahal anak yg baby pun belum ado, inikan pulak toddler kan..hahaha ;p) Saya ada download beberapa lg software untuk buadak2 ni. saya rasa sgt comel ahh software gituh kan. Application untuk budak2 kecik saya suka sbb saya akan rasa cam budak2. Best bila rasa mcm budak2 kecik nih. tak caya? cubalah...haha ;p
Saya rasa kelakar sgt sbb malam tadi sblum tido, encik suami saya dok main2 dgn squirrel ni. Squirrel ni dok ngajuk apa yg kita cakap pastu of cozlah suara dia  cute. saya gelak guling2 la sbb encik suami dok berckp kelate dgn squirrel. pastu dia ajok. bunyik  cute dan mcm robot. sampaikan saya gelak2 pon dia ajuk...haha tak tahan buat lawak je ;p
Sebab tu saya suka guna smart phone. application2 mcm ni mana ada dlm phone biasa kan. Walaupun saya tak pakai smartphone yg mahal, tp smartphone murah saya ni pun ada benda alah application macam2. cuma mungkin kalau smartphone mahal tu application dia lagi canggih la kan.
Bagi saya yg tak kaya nih(sbb tak mampu beli gadget mahal), application cam ni pun dah cukup bermakna dah. Boleh buat joke masa kita tgh bosan atau susah hati. Best ape...Banyak lagi application yang menguji minda, application planning, manage ape2 pun semua ada. Cuma saya tak sempat nk install lagi. Nanti2 saya install ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top