SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, January 6, 2011

Insyaallah Maher Zain

Malam semalam saya tgok Insyaallah Maher Zain. Ni first time tau saya tgok. Walaupun saya tahu itu rancangan ulangan..haha punya lah ketinggalan ketapi saya ni ;p Suka tgok dia pakai cap mcm kt gambar atas ni. nampak cool je kan.

Biasanya dia pakai cap mcm gini je. ni lah trademark dia kenkononnya. so org mmg akan kenal dia kalau dia pakai mcm ni. kalau dia bukak cap, terus nampak lain sket sbb botak kot.. Teruja saya tgok budak2 ni (peminat kecil dia). Hafal ok lagu nih. Bestnya dorang nih. sgt comel bila nyanyi. Walaupun saya suka giler dgn lagu Maher Zain ni, saya tak sampai tahap menghafal lah. Banyak benda lagi saya nk kena hafal. Budak baju belang paling terer lah. dia mmg nyanyi betul2 ikut intonasi bagai. lirik tak salah pun. salute lah dik. Masa nyanyi siap pegang perut..haha kelakar tapi comel bebudak nihLast skali budak cinonet perempuan yg baju merah tu nyanyi..alololo comel sgt.Saya suka giler dgn lagu dia.. pagi tadi walaupun jem selama 2 jam terus layan mp3 maher zain dalam kereta. kurang sikit tekanan.. melalak la sekali sbg terapi dikala jem. ohhh suara Maher Zain sungguh memukau jiwa raga ;-)

Katanya dia blajar bahasa melayu eh skg? nk buat lagu Insyaallah versi bahasa pulak lepas nih.

**Suka lagu tak bermakna suka orangnya hahaha.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top