SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, January 19, 2011

Baby oh baby!

Korang ada nama manja tak? dikalangan famili. maksudnya nama tu mmg lain la daripada kwn2 panggil. hahaha. kadang2 keliru la kan sbb kalau kwn2 call rumah, famili sendiri pun confuse dgn nama panggilan kita kt skolah tu yg lain sgt drp nama kt rumah. Macam saya, saya pun ada nama manja jugak. kt rumah org panggil 'elly'. kt skolah kt opis kt uni semua org panggil lain (nama sebenar).. entah mana dtg elly pon saya tak pasti tapi tu la nama kalau dlm famili saya.

Bila dah berkahwin ni, famili belah suami mmg tak tau pun nama panggilan kt rumah (boleh mcm tu?)..haha. ye la saya kenal suami, saya bgtau nama sebenar je lah kan. pastu suruh famili belah dia panggil nama sbenar je. senang. Kadang2 nama manja dgn org tersayang pun mmg lain kan.. hihi husband n wife tu bias ala. tapi kalau kita couple, kalau bercakap dpn org mmg la..hahaha kdg2 segan jugak tp disebabkan terbiasa ber'baby hubby', 'honey bie', 'syg abg', jadi mmg tak perasan pun ckp2 dpn org. kira mcm konfiden je lah padahal org geli geleman je dgr..haha mmg boleh membuatkan org sekeliling tak selesa dgn panggilan manja a.k.a gediks itu.

Ada jugak org panggil baby dlm family kan. biasanya anak bongsu or anak tunggal perempuan..anak perempuan kesayangan pun ada org panggil baby. Saya bukan lah kesayangan sgt, sbb tu tak panggil baby kot..hahaha padahal ada adik perempuan, jgn harap la nk panggil kita 'baby' kan ;p

tetiba teringat lawak 'baby baby' nih ..

Baby rasakan, nti kalau dah dapat baby kita tukar nama panggilan nak tak?...hahahah larikkkk ;p

**bencikk video lambat giler nk upload.. last2 saya cancel terus!

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top