SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, December 22, 2010

Yeay dapat hadiah ;)

Suka tak bila dapat souvenir? Saya suka sangat ;) Dah agak banyak dah saya kumpul souvenir daripada nihon ni. Tak sabar nk beli display kabinet nk susun susun ;))

Org jepun mmg tipikal mcm ni, kan? diorang akan bawak hadiah bila berjumpa. tak kiralah kawan2 ke staf ke.. hihi dulu2 mmg banyak diorang bawak souvenir utk saya. tapi skg ni dah kurang sbb rasanay diorang dah bg hampir semua jenis kot..hihi

Masa lawatan sambil blajar dua tiga hari lepas, diorang bawakkan benda alah ni;Ni adalah frame gambar. boleh letak 2 gambar lah dlm ni. Kt office saya takde space dah wei nk letak benda alah ni. sayang pulak rasanya. kang ada bawak balik rumah..opss ;p

Nanti saya nak cari space untuk letak benda alah ni. Rasa mcm nk letak gambar yg dgn President tu kot ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top