SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Saturday, December 18, 2010

Sabtu tanpa beg plastik

Last week saya beli nescafe 3in1 ni. Dah lama rasanya tak beli nescafe utk stok kt opis ni. Skali saya pegi Ampang Park. ada plak iklan ni. Dapat free beg beli-belah yg mcm plastik tu. Wow, mcm best je.

Mmg dah lama saya teringin nk beli beg yg mcm plastik ni. Ringan je uols. Saya tk pernah beli lg walaupun dah berkali2 rasa mcm nk beli. Hari tu kt Japan tak terbeli..huhu. yg Japan punya best sket lah dan of coz lah mahal sket. Kt Jusco ari tu nmpak material dia tak best dan berat. Saya tgok kt Isetan ari tu mahal la plak..huhu terus tak jadi beli. Dan ni, percuma, sape takmau, kan? haruslah saya NAK ;)
Saya punya warna coklat tu..

Gambar yg real saya tak sempat snap. nti kalau pegi shopping saya snap eh ;))

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top