SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Saturday, December 18, 2010

English deco deco

Skg ni kalau masuk kedai deco deco ni mesti tak sah kalau tak jumpa english konsep ni kan? Saya ni lain sket taste dr org lain. Huhu saya tak berminat sgt english deco deco ni. kalau sket2 takpe lah. tapi kalau penuh satu rumah, naik rimas mata saya nih ha... (padahal lantaklah kan, rumah dorang ;p)
Kalau sket2 mcm ni mcm suwitt tapi kalau serba mak nenek nk ada corak bunga2 tuh, naik semak lah pulak. Tapi maybe dorang mmg betul2 minat, kan?
Lagi satu, saya agak rimas kalau pegi rumah org, tuan rumah angkat air guna teko cawan yg over crowded dgn bunga2 english ni. Eh, bunga tak english pun ado. tapi mmg saya rasa semak sgt2 pala otak. nk minum tak senang. saya suka yg simple je. tak suka lah bunga keliling penuh.
Saya ada dapat hadiah kawin ala2 english ni. Tapi nasib baik dia punya design tak crowded sgt..boleh la nk buat perhiasan ;)

**kepada peminat english deco deco ni, sori lah ek. Mungkin dalam 100 org, saya sorang je kot tak minat english deco deco nih. hihi peace no war :D

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top