SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, December 2, 2010

Oh..Tidak!

Saya tak pasti bila masalah saya akan selesai. Saya dah macam malas je nk pikir pasal ni..Rimas dan tak selesa bila jerawat naik dgn bertubi tubi. Tak pasti la kenapa. nk kata period, dah lepas. Nk kata makan benda minyak2 tak pulak rasanya. Sebab tu lah saya biarkan je lah. Mmg kalau jerawat naik dan merah2 ni, ramai sgt org tegur dah berbadan dua ke? ermm maybe ada org yg pregnant naik jerawat sana sini. Tapi saya masih berbadan satu ;-)

See, kt dagu. Ya Allah, sakit okey... tersilap cuci muka pegang sikit pun sakit rasanya.. Saya takde masa lagi nk g facial. Biasanya kalau dah tahap teruk mcm ni syaa g facial suruh dia matikan je walaupun impak dia akan jadi merah2 muka saya tapi puas hati sbb benda tu dah mati. tapi skg ni masa mmg terhad. mana ada masa nk g spa ke facial ke. Lantak la org nk ckp apa "tak reti jaga muka" or "tak jaga muka langsung" ermmm saya tak kisah kot. Tapi kakak opis saya ckp kalau dah kawin, biasanya jerawat akan berkurangan dan lama2 hilang..tapi lain pulak kesnya dgn saya nih. ermmmm :S

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top