SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, December 1, 2010

Adik debab

'Adik' adalah sgt debab dan sgt suka melekat dgn mak ngah dia nih. Pandai pulak tu menyakat saya..huhu. Semalam, boleh plak dia main2 tarik seluar saya..huhu nasib baik dia tarik masa xde org nmpak. dia ingat nk main2 gamaknya. Tapi saya rasa mood dia kali ni mmg baik sgt2. Sbb kdg2 kt kg, dia agak moody kdg2 kalau tak kena dgn angin dia. Tapi kali ni mmg good mood je dari hari dia sampai kt rumah saya ;). Maybe sbb dia dah besar kot. Entah la kan. Tapi si 'abang' mmg agak moody coz dia demam. kesian dia ;/. Biasanya 'abang' la yg paling nk melekat dgn saya. kali ni tukar turn plak..Diorang ni sgt2 rapat dgn saya. kalau ibu dgn papa dia takde pon takpe. rela nk ikut saya daripada ikut ibu papa diorang.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top