SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, December 6, 2010

Kesayangan..

Saya sayang mereka. Mereka sayang saya. Mereka adalah kesayangan saya ;))



Walaupun saya belum ada anak sendiri, tapi saya anggap mereka sperti anak saya sendiri. Mmg sejak saya bujang lagi mereka ni dah mcm anak2 saya. Diorang pun mmg mcm tu. Kalau saya balik kg mesti nk kena spend time dgn saya. Sanggup mak ayah diorang ambik cuti kalau saya balik kg sbb saya balik kg sekejap je. Jadi, diorang nk jugak keluar g makan2 or jalan2 dgn saya. Kalau tak, rindu katanya. Anak2 buah saya ni la yang rindu terlebih..hihi

Mereka ni mmg manja sbb mungkin saya ikut je apa yang diorang nak. Layankan je la. Pastu dgn budak2 ni nk kena pandai psikologi. Kalau kita tak suka dia buat apa2, jgn terus marah. Psiko balik diorang nih. Pastu kalau kita tak nk belikan sesuatu yang diminta, psiko lagi..hahaha asal kita jgn jadi psiko udah la ye ;p

Kalau diorang nagis2 mengamuk nakkan sesuatu, saya pujuk, kejap je pasti mereka ok..hihi ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top