SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, December 6, 2010

Family gathering

Ni first time satu family saya datang KL. So, kita gather gather la kt KL plak. biasa kt KB nun. Disebabkan adik saya yang beranak 3 (semua kecik2) jadi, ni la first time dia dtg KL sejak melahirkan anak no3 dia tu. Biasa lah budak2 tgh membesar mmg lasak susah nk kontrol. Jadi skg bila anak no 3 dah besar sket, boleh la mak bapak dia berjalan2 plak. Nak2 dedua suami isteri cikgu, jadi ni lah masanya diorang bercuti2 malaysia. (tetiba rasa sgt beruntung jadi cekgu..eh eh nk apply cekgu jugak la ;p)

Kakak saya plak ada conference 2 hari. Actually sehari setengah je. so lepas habis conference la diorang g shopping2. Maka saya plak ikut famili kakak saya. Ermmmm dgrnya mak saya tak shopping kali nih. macam tak caya je mak saya tak shopping. Biasa kalau pegi Sogo tu, handbag ke kasut ke MESTI beli. Maybe sbb dia dah pencen, jadi dia punya mood nk tukar handbag mcm biasa dah kurang kot.

Sakan saya plan nk bawak jenjalan tapi apa kan daya saya kena kerja daa.. saya hanya cuti sehari je sepanjang diorang kt sini. mmg la terkilan tapi nasib baik diorang pandai bawak diri (kata dah besar panjang, kan?). Bila saya suggest suruh pegi shopping mall besar2 diorang plak takut sesat tak jumpa tempat parking..haha klakar, kan? Terus saya rasa beruntung yang amat sbb dok KL nih..haha ;p

Next year harap2 lebih meriah ;-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top