SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, December 20, 2010

Dah kawin dah pun..

Alhamdulillah. Best friend saya dah kawin. Dia ni lah best friend saya yg paling baik dikala susah dan senang. Diorang nikah last week. 12.12.2010. Pastu semalam majlis belah lelaki. Jauh ok rumah dia, kt Rawang. Saya tak pernah pegi kenduri jauh2 mcm ni. ni la first time. Suami saya pun tak pernah jugak gi sana. Punya lah kitorang ikut highway masuk exit bukit jelutung. ingatkan mmg dah dekat ikut highway. skali jauh giler. masa balik, nasib baik suami sya tergerak hati nk ikut pekan rawang. skali mmg kejap je sampai KL. huh mmg pengalaman lah kalau ikut highway sana. rasa mcm jauh sgt2. rupanya xde la jauh sgt pun. patutlah dia sellau turun kl selamba je.Cantik warna pilihan, purple gelap dan mmg sesuai sbb pengantin berkulit cerah. Pelamin yang ni simple je sbb diorang buat utk ambik gambar sahaja. Masa makan berada diorang dah bergambar sakan ;)
Pasangan ni sama cantik sama padan lah kiranya. Yg lelaki tinggi lampai orgnya dan yg perempuan kecik orgnya.

Pegi kenduri jauh2 nasib baik makanan sedap. saya makan nasi habis tau..hihi ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top