SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, November 19, 2010

Weekend ni kena keje

Weekend ni saya kena kerja..kerja secara ikhlas dan percuma (tidak dibayar sesen pon) lalalalalala hoi senangnya dalam hati ;p

Please la, last weekend saya keje, this weekend pon kena kerja jugak.. apalah nasib menjadi kuli org nih. Walaupun saya kerja untuk sejam je, tapi cukup bermakna tau bila nk kena bangun awal2 pagi dikala org lain menarik selimut..huhu ;/

Sebenarnya saya kena kerja sejam je lebih kurang pukul 8-9pagi..hehe sbb tu la saya tak mengamuk sgt. Tapi disebabkan saya nk pindah, dalam proses perpindahan la katakan, mmg la malasssss nk dtg keje weekend tuh. Tapi masih bernasib baik sbb sekali gus TERPAKSA bangun awal pagi dan terus bersedia untuk ke rumah baru untuk kerja2 pembersihan dan angkat2 barang.
rumah ni belum dibersihkan lagi.. basuh lantai, vacuum, sapu, lap, segala mak nenek kerja2 pembersihan nk kena buat. mau berpeluh...huhuhu

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top