SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, November 17, 2010

Tipu ke ni?

Minggu lepas, saya g carrefour BTHO. Jalan2 survey barang2 untuk pindah rumah... adoiii banyak nya nk kena beli...ribu riban okesss.

Sekali masa saya jalan, suami saya bgtau suruh tgok tag kt atas... hihi terus saya keluarkan kamera ambik gambarLojik ke eh? rasa macam tak lojik kot. ke diorang salah letak harga? nk tipu pun agak2 la kot.. tu signboard besar kt atas siling tau.. bukan kecik2 punya sign.. huhu

Kadang2 saya mmg tak tgok pon benda2 mcm ni. Saya tak prihatin terhadap benda2 ni. Saya cuma prihatin pada benda yang saya nk beli.. product tu shj. label2 kt rak pun saya jarang tgok...hoho. Mungkin org lain prihatin kot.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top