SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, November 4, 2010

Tak rugi pun..

Kalau kita buat baik dgn orang, tak kira la org yang kita dah lama kenal ke atau baru kenal, mmg tak rugi..

Hari ni saya makan ikan bakar free.. sedap ok ;-)

Ada kakak kt office saya (bukan satu opis dgn saya tapi satu bangunan dgn saya), dia selalu mintak tolong saya taip kan list nama pekerja2. Ala, bukan selalu mana pun. ada la 3 4 kali mcm tu. pastu dia mmg janji nk belanja saya mkn. Tup tup pg td dia tanya free tak tghari, saya ok je.. rezeki jgn ditolak ;)

dia selalu jugak bagi saya kuih pagi2 kalau dia beli kt luar nun. Saya pun macam tu jugak, kalau beli nasi lemak ke kuih ke mmg tak lupa la kt dia ni.

Dia adalah supervisor kepada cleaner2 kt sini. dah jadi macam kakak saya plak..hihi ;) Saya berkawan dgn sesapa je, tak kira la pegawai ke kerani ke.. cuma jgn la ek sgt dgn saya sudah la. kalau tak mmg menyampah je. usahkan berkawan, tegur pon saya malas kalau dah berlagak tu.

Memang tak rugi berbuat baik dgn orang, kan? ikatan persahabatan tu yang paling penting.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top