SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, November 4, 2010

Tak pandai lohhh...

Sekali terbuka hati dan nurani...haha ;p

Nk tulis pasal ni, tak pandai. Saya ni tak berapa nk pandai berborak dgn orang tua.. maksud org tua ni ialah org2 peringkat2 mak2 nenek2 kita la. Biasanya org tua ni suka tanya banyak benda dan dia tanya secara detail tau.. huhu susah giler nk lepas kalau dia tanya. Maksud saya kalau saya tak nk jawab soalan tu, macam takleh.. Mesti jawab dgn konfiden, okey! xde can nak dalih dalih la kalau diorang tanya.. huhu

tak suka bila kena tanya macam2 nih, saya akan jadi kaku dan kaki keras kejung ;p

Lagi satu, jawapan kita plak takleh la mengguris hati mereka..gulppp macamane nk bercakap nih wehhh tolonn..mmg tak pandai. Saya lebih rela basuh pinggan kt sinki daripada mengadap soalan2 cepu emas ni.

Sekian..takleh tulis panjang2 nanti hati terguris ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top