SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, November 10, 2010

Penat? exhausted?

Saya rasa dari semalam saya penat. tgahari semalam saya rasa letih dan nk tido (bukan tido atas meja mahupun kerusi, tapi saya nk landing sedap2 on bed).

Tak pasti kenapa rasa sgt2 exhausted padahal saya tak berjaga malam pon. tido masih cukup tapi semalam pagi saya bangun awal sgt (pukul 5). hari sebelumnya saya bangun pukul 5 jugak. Sejak kawin, pukul 5.45 pagi adalah waktu paling AWAL bagi saya utk bangun ;) Jadi dah 2 hari diluar kebiasaan saya.

Berulang alik ke spital selayang takde la penat kot. bukan nya buat benda berat pon, just pegi melawat borak2 je pon. maybe sabtu ahad saya tak cukup rest, sbb tu jadi letih lesu mcm ni. Harapan saya supaya mak mertua saya cepat sembuh. dengar nya pagi tadi bacaan kencing manis dia NAIK lagi. kenapa? xde sape pon boleh jawab, kan? entah, berserah je la.
saya ada exam nihongo hari sabtu ni. macam x study lagi. saya sempat belek sikit2 je. belasah je la nanti (ada berani?) huhuhu ;(


No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top