SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, November 10, 2010

Happy besday

Saya sayang abah saya. Walaupun saya tak dibesarkan oleh Abah, tapi dia tetap ayah kandung saya. Hari ni, 10/11/10 adalah hari lahir abah yang ke 55. Saya harap abah dikurniakan kesihatan yang baik dan rezeki yang bertambah. Saya doakan yang terbaik untuk abah.

Dari kecik mmg saya dimanjakan. apa yang saya nk semua dapat. dari umur 1 tahun hingga 6 tahun, saya duduk dgn nenek sebelah abah. Jadi, semua kehendak saya mmg abah akan turuti sbb nenek akan bising kalau abah tak beli apa2 utk saya...hihi maklumlah hanya saya sorang je yg duduk dgn nenek masa tu. Adik dgn kakak saya duduk dgn mak saya. Mak dgn abah berpisah masa saya masih kecil dan tak mengerti apa2. Sejarah dgn nenek lagi sedih, tak nk cerita dan tak nk ingat lagi ;(

Bila nak masuk darjah 1, baru lah saya kenal mak saya. Oh, rupanya saya ada mak dan ada adik beradik..huhu giler suka sbb ada adik beradik, sblom ni x tau pon saya ada adik dgn akak.. bila dah duduk dgn mak saya, saya dah jadi renggang dgn abah... malas la nk paham kekacauan family masa tu. bencikkkkk!

Apa pun, saya tahu, abah sayangkan kami adik beradik. walaupun kitorang tak stay dgn dia, dia sgt2 memahami kehendak kitorang adik beradik. Abah ni sporting orangnya, boleh buat kawan. Best kalau berjalan2 dgn dia, tapi kesian kt abah sbb kena bahagikan kasih seadil adilnya walaupun tak berapa nk adil (manusia ada ke yang adil?)

Kalau nk cerita pasal abah saya, hubungan semua boleh buat satu novel tebal punya.. disebabkan saya bukan novelis, jadi takat ni je la..

"Selamat hari lahir Abah. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik" I miss you Abah!

Bulan ni paling banyak hari jadi dalam keluarga saya, adik saya 5hb, abah 10hb dan mak saya 16hb. Bestnya kalau dapat celebrate sekali tapi memang tak mungkin..

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top