SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, November 1, 2010

beli kasut lagi dan lagi...

Last saturday kan saya kena tinggal...hukhukhuk

haha drama je lebih okey! Sebenarnya mmg betul saya kena tinggal sbb dia pegi meyokong pasukan bola kesayangannya tuh kt bukit jalil. Jadinya saya g kelas sendiri dan balik pon sendiri (apa, ingat anak datuk datin, ada drebar nk dtg jemput?? ;p)

Lepas kelas, mmg xde mood nk jalan2 sbb memikirkan pasal exam yang dah tak lama dan pelajaran yang semakin susah (ditambah saya yang study ON OFF nih, mmg susah la nk lekat kt kepala..adoiii) dalam pada mood nan hadoo pon boleh saya masuk Charles & Keith dgn Vincci. Saya ingatkan kt Charles & Keith tu harga kasut dgn handbag dia ribu riban.. terus teruja bila saya tgok harganya mampu beli... hahaha matila kalau laki saya tau nih ;p

usha2 handbang mcm okey jugak tp takde yang berkenan.. (eh bukan tapi, NASIB BAIK takde yg berkenan ;p)

Lepas tu saya masuk Vincci plak, tgok2 kasut yg dah lama saya usha tuh.. wow 20% less.. harus la saya beli skg jugak.. saya dah lama cari kasut simple mcm tu. nk2 ada sale kan haruslah saya beli tanpa pikir panjang..

kesimpulannya bila kena tinggal ni, shopping adalah terapi terbaekk walaupun saya kena balik rumah sendiri dan stay kt rumah sensorang tanpa rasa takut ;))

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top