SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, October 12, 2010

Samar-samar dlm kelambu

((entry ni takde kaitan dgn kelambu langsung))

Diawal2 dulu, blog ni hanya untuk diri saya sendiri sahaja. saya seorang yang pendiam tapi nk bercakap..hahaha. Jadi, saya bukak blog ni pon semata2 nk bercakap. jadi saya bercakap dgn blog sorang2..macam org tak betul

Tapi bila lama kelamaan jadi macam ketagih nk menulis kt blog.. jadi kesudahannya at least seminggu tu ada la 2 atau 3 post yang tak berapa nk best pon (sedar diri)..

Bila dah lama2 saya jadi suka plak baca blog2 orang lain. Yang paling saya suka baca blog org2 HEBAT dan org2 CANTIK JELITA nih.. saya SUKA org CANTIK dan kagum dgn org HEBAT.

Antara blog2 yang saya suka dan mesti baca adalah blog VP si viruspadu dan adik beradik seangkatannya ceera dan 2 org lagi adik beradik mereka iaitu sepet dan bigmouth. Hanis Zalikha pon saya sukaaaa sgt baca blog dia. Sebab dia cantik dan suka jugak baca blog mak dia @kak nani rostam yang suka memasak dan sgt cantik. diorang ni keturunan cantik2 persis ratu malaysia semuanya..

Pastu saya suka baca resepi.. hahaha hobi yg sgt pelik iaitu baca resepi. masaknya tak jugakkkk ;p

suka tgok org memasak dan masakan yg cantik2...kahkahkah. saya nk masak makanan yg cantik2 shj fullstop ;p

macamana nk potong bawang? nk potong sayur? ini ikan ape? ini sayur ape? terus rasa macam nk berkawan dgn chef2 asia nih...huhu

eh eh berbalik kpd cerita sebenar td.. saya kagum dgn blogger yg boleh dapat income melalui blog ni. saya masih tak paham mcmne diorang boleh dpt duit eh? mmg saya tak paham lagi weh... lepas tu yang depa dok canang2 pasal entry sponsored tu...haisssh lagi la haku tak paham ;(

sekian dari saya yang masih samar2 kerana rabun jauh (",)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top