SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, October 13, 2010

Hari minggu yang hilang...

Lately ni saya rasa macam tak teratur je.. padahal saya hanya ambik kelas hari sabtu SAHAJA. Pon rasa macam padat schedule..hahaha melampau heh ;p

Hari minggu saya rasa sekejap sgt2. Bila dah habis kelas, balik rumah, rest2 dah malam (of coz la, takkan la pagi lagi kot ;p). Pastu mkn mlm dan menonton tv bersama2 dan tdo tugeder2 dan celik mata terus hari ahad.. oh, where's my saturday?

Dan hari ahad biasanya penuh dgn aktiviti terancang dan tak terancang.. hoho pastu balik rumah dah senja atau malam, iron baju untuk seminggu atau dua minggu (bergantung pada encik mood) dan tgok tivi lagi dan borak2 dan tido. pastu esoknya celik mata terus kena pegi keja.

haaaa? mana pegi hari minggu yang betul2 boleh rest? atau dah xde dan tak patut rest di hari minggu? saya rindu untuk pergi dating2 pegang tangan, shopping baju/kasut dan segala macam kehendak (bukan keperluan), makan2 kt restoran mewah, tgok movie ditempat yang tak ramai orang, waaaaaa bestnya ;)

Kalau lah jadi next year saya nk sambung master yang terbengkalai tu, saya akan kehilangan hari yang dipanggil 'hari minggu' untuk beberapa tahun (sekurang2nya 2 tahun). Jadi, marilah kita menghargai hari minggu ;)

** indeed, saya rindu utk tgok wayang [*_*]. Bilakah agaknya masa yang sesuai?

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top