SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, October 21, 2010

mesti ke???!

haishhhh sgt tension bila 2 3 org asyik tegor.."eh, awak dah berisi ke?" or "dah pregnant eh?" or "eh, takkan kosong lg kot.." tak kurang jugak "tgok muka pon dah tahu dah ada isi tu..(yez, ada jerawat besar naik kt pipi saya skg ni)"

kalau muka naik jerawat tu mesti ke pregnant? or mesti ke muka berjerawat semasa pregnant? habis tu masa saya bujang/belum kahwin dulu pun muka saya selalu selalu berjerawat je.. xde plak cukup 9 bulan keluar baby pon...

Tekanan perasaan okey, bila org dok bercakap2 mcm tu.. saya mcm biasa je, bila org tanya, saya SENYUM dan jwb BELUM KOT... so, mmg belum ada baby pon dlm perut saya ni. yg ada hanyalah lelemak saje..

tapi mmg tak tahan bila ada yang buat conclusion sendiri dgn menyatakan bahawasanya saya mmg tgh pregnant... semoga ianya satu doa utk saya. tapi takperlu buat conclusion bila muka saya ada jerawat or saya nmpak letih lesu (sbb penat otak) ni, terus korang nk ckp saya dah pregnant.. tak perlu, tak perlu...

mungkin jugak saya nampak berisi(hermmm berisi dari sblom ni ke?), then diorang expect saya mengandung

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top