SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, October 18, 2010

Kenduri kendara

Last weekend saya pergi kenduri kahwin sedara sebelah suami kt bdr tasik selatan..
Lepas kenduri, singgah Putrajaya.. haha motif "singgah" mmg takde melainkan pegi hantar anak buah balik Putrajaya tu.. sbb hari sabtu dia dtg tido kt rumah.. anak buah saya dah baya baya saya je.. cuma muda 2 tahun dari saya.. kira cam geng la. Kalau free2 mmg dia dtg rumah, lgpon xde org pon kt umah saya. Cuma skg saya ada kelas hari sabtu, jadi saya xde la masak2 macam dulu. kalau dulu ok jugak, boleh la dia lepak2 kt rumah dan saya masak2 (walaupun skill memasak masih tahap paling naif)..huhu ;)

Saya hanya masak spageti jumaat mlm tu je.. terus buat banyak untuk breakfast pagi sabtu tu.. Luckily dia pon suka makan spageti ;)

**Seperti biasa weekend jugak membuatkan mood saya kacau sbb adanya soalan2 sumbang... Sabar, kami masih berusaha ;/

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top