SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, October 19, 2010

Celcom

**entry ni ditulis semalam..

Dah banyak kali dah jadik macam ni..cuma tak pernah gebang2 pon. Tapi bila saya TERbaca banyak jugak orang komplen pasal syarikat telco yang paling berpengalaman dinegara kita ni, saya terpanggil la nk buat entry ni.

Ni sms yang saya dapat;

close up sket;

Sebab yang paling utama, saya baru shj mendapat SMS daripada CELCOM mengatakan saya mendapat loyalty bonus (free 35 sms to 8pax number sehingga 15/10/10) sedangkan hari ni dah 18/10/10. Ada paham tak ape tujuan diorang yang ****** ni hantar sms pada hari ini bersamaan 18/10/10? sedangkan sms tersebut saya sgt2 yakin dan percaya dihantar oleh komputer (yang mungkin sudah diset kan tarikh hantar kpd pelanggan2). DAh byak kali dah saya dapat sms macam ni. Dah mmg terang lagi bersuluh tarikh tu dah lepas, so, buat apa lagi nk bgtau?? MOTIF nan hadooo cuma mengundang rasa kuciwa la, kan? very the vongoks...

Servis pon lately ni mmg agak TAK bagus... selalu sgt call in /call out jadi mcm clash, tetiba masuk msg bgtau ada missed call padahal duk kt bandar, bukan kt kg dalam hutan nun...huhu

Saya ada baca blog Mazidul tv3 tu berkenaan komplen yg dibuat mengenai syarikat telco yang sama... hermmm..

ni antara entry2 yang tak puas hati terhadap kompeni yang sama

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top