SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, October 5, 2010

Idaman kalbu

Ni cerita pasal idaman kalbu saya dan suami.. hihi saya SUKA sgt kereta HONDA tapi masa bujang dolu dolu masih belom mampu nk beli.. masa belum kawin, saya ada dating2 dgn suami (masa tu blom jd suami la ye), pegi pameran kereta kt midvalley.. pastu saya ckp saya suka kereta honda tu.. pastu encik suami pon ckp dia pon SUKA..huhu eh eh terSAMA la plaks :D

jadinya marilah kita menyimpan angan2 untuk membeli kereta ini.
Saya suka segala2nya pasal kereta ni termasuklah meter dalam dia..huhu


tup tupkan last weekend, saya tgok kereta ni parking depan gate rumah kitorang..huhu punya la usha sape punya.. skali org sebelah la..dia baru beli..huaaaaa best oh kereta idaman parking depan rumah :D

keesokan harinya tgok lagi, ya, mmg betul itu kereta baru dia... bestnyer (apsal ntah saya suka walaupun bukan kereta hak milik saya atau suami). boleh tgok hari2..hihi

tapi stakat ni takdela saya terdesak sgt nk BELI kereta ni. apa pun BELI rumah perlu diUTAMAkan..kan? kalau beli kereta hari ni, esok dah turun dah harga kereta yg kita beli tu.. kalau beli rumah, mau berganda2 lagi harga dia dan rumah adalha aset yg paling bernilai drp kereta. Rumah takleh dicuri, takleh dilanggar (accident), takleh itu ini.. mmg kekal. kereta plak sebaliknya la..

Jadi, mari kita bermimpi nk beli rumah macam ni plak

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top