SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, October 19, 2010

Bila sudah bosan

Kadang2 saya rasa bosan pakai baju... haaa? maksud saya kalau pegi keje asyik pakai baju kurung/mini kurung, saya rasa bosan.. kalau pakai seluar dgn kemeja selalu berminggu2 pon naik muak jugak.. jadik, saya rasa nk selang seli pakai baju kurung dgn seluar...

Ntah sape suruh saya pakai baju kurung pun tak tau tapi pakai baju kurung nmpak sopan dan manis, kan? Pakai seluar plak nmpak jugak manis tapi sbb kt opis saya ni dikelilingi oleh org2 gomen yang mmg pakai baju kurung, jadik saya pon terasa macam asing sket kalau pakai seluar tu..

Dulu2 saya langsung tak tempah pon baju kurung utk keje. Sebab saya mmg pakai seluar dgn kemeja.. kadang2 pakai jeans lagi..hehe sgt bebas keje sbg engineer, kan? lantak la nk pakai ape pon tak kesah langsung asalkan otak boleh bagi idea yang bernas ketika diminta ;-)

Tahun 2008, saya start keje sini, saya dah mula berjinak2 pakai baju kurung.. tu pun lama jugak la sbb saya selalu pakai seluar slack je sampaikan kdg2 org tgok pon slack jer.. tau je la, persekitaran makcik2 la sgt..huhu ;p

Tapi skg saya dah boleh IN la sket2 dgn diorang, jadi, tak kisah la saya pakai ape pon, asalkan saya selesa. Eh, helo, bukan makcik pon yang bayar gaji saya dan yg paling penting, bukan makcik yang belikan saya baju... hoho tetiba jer marah makcik ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top