SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, August 9, 2010

Selamat...

Gigi yang sakit telah selamat dicabut..huhu tak tahan sakitnya last week. Tapi hari sabtu lepas dah berjaya cabut. huhu sakit yang amat, okay! masih terasa kesan cabut tu sampai sekarang tapi better than before cabut.

Alhamdulillah dah berjaya cabut sblom puasa. tak dapat bayangkan kalau bepuasa dgn gigi sakit tuh.. lepas balik dari klinik gigi, memang saya tido sampai tak sedarkan diri sbb terasa ngilu ngeri bagai semasa doktor cabut.. bayangkan saya boleh dengar urat/saraf gigi tu tertarik dan tertanggal dari gusi saya sendiri. dapat bayangkan tak? huhu nasib baik doktor dah bius kalau tak, tak tahu la apa akan jadi..

Tapi saya suka klinik tu, suka doktor kt situ, suka staff kt klinik tuh jugak. coz diorang so friendly. sapa2 nk g klinik gigi, baik g sana. charge pon tak mahal ;)

sekarang, saya dah boleh senyum ;

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top