SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, August 6, 2010

SALT

last weekend pegi tgok citer nih.. tu pon paksa paksa encik abang sbb mmg nk tgok sgt citer nih. kesian encik abang sbb terpaksa layan wife dia nih. Kan kan kan.. dah la penat menunggu saya g kelas nihongo pastu balik dah lewat petang, then kena paksa tgok citer penuh action nih.

Bukan apa, saya bukan sengaja nk paksa paksa macam tuh tapi kan... kalau tak tgok last weekend, bila lagi? dah lama sgt dah tak menonton wayang ni... hukhukhuk sedih tau bila dah kawin, mmg TAK PERNAH tgok wayang sesama ;( Time bercintan cintan dulu ada jugak masa walaupon penat balik kelas seharian nun dari shah alam pegi pj tgok wayang sampai lewat malam..hohoho ni kan pulak dah kawin, dia dah takyah nk hantar saya balik rumah (boleh terus balik rumah sesama), apa pulak alasan, kan kan?

last time saya nk sgt tgok citer 'lagenda budak setan' tapi...tu la kan ;(
tak sure la best ke tak citer tu tapi ada org ckp best, ada yg ckp tak best tapi saya nk tgok (masa tu la, bukan skg sbb skg ni dah BASI dah citer tuh)... KEMPUNAN nk tgok okay!. sebelom saya jadik lagi kempunan, baik saya push jugak encik abang tgok citer yg saya nk tgok, SALT.

so far, saya tak tau la encik abang suka ke tak. Bila saya tanya, dia ckp OK. ermmm OK je ke? tapi yang pastinya saya mmg PUAS HATI tgok citer tuh. saya suka citer action2 nih coz dlm panggung saya la yg akan excited terlebih...hahahaha ;))

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top