SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, August 26, 2010

Barang kemas?

Kenapa entah saya rasa sangat teruja nk beli rantai tangan/ gelang tangan. Tapi berapa harga emas sekarang eh? saya berkenan sgt dah ni.. huhuhu bila la nk beli ni @_@

mula2 saya berminat nk beli yang jenis mcm ni;

tapi macam ramai sgt je org pakai fesyen macam ni.. sebenarnya saya dah ada dulu yang sejibik macam ni tapi dah hilang. Ada la kisah disebalik tu. tu la jugak sbb saya macam nk ganti balik utk diri saya sendiri la.. kesian saya dah xde gelang/rantai tangan, kan? nasib baik rantai leher ada. gelang tangan berlian berlian tu ada la tapi bukan boleh buat lasak2 pon benda alah berlian ni.. ermmmmm.

pastu saya belek2 lagi blog ni
yang ni pon cantik jugak. suwit sgt ;) kalau saya pakai yang ni, mesti saya akan jadi muda remaja selalu.. takkan tua punya lah..

tapi yang ni pon OK tapi xleh pakai buat lasak la. Ermm tak berat la yg ni. ringat je tapi ada corak bunga2 lagi.

Pastu belek2 blog ni saya terus berkenan yang ni plak. macam makcik2 pon ada saya tgok..hihi ;p
saya tak berapa suka la yg besar2 sgt. yang padan dgn tangan saya yg kecik ni je la.. (hihi perasan tgn kecik). Yang besar tu dah mcm mak saya punya. huhu saya terus surrender la kalau berat mcm tu.. mau sakit bahu saya pakai yg berat2. yang ringan2 dan cantik kan sesuai ;)

Semua gambar tu adalah daripada blog Nazman Enterprise. Blog tu jual online jugak tau..huhu boleh chcek harga emas semasa lagi kt blog beliau ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top