SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, July 27, 2010

Oh NO, dah gemok??

Ermmm lately nih ada a few friends asking me:
Ida dah berisi la skg ni;
ida dah gemok la;
ermmm mcmne ni, baru kawin dah naik;
dan mcm2 lagi komen diorang..


hukhukhuk.. TERASA okay! hahahaha xleh blah je nk TERASA TERASA nih.. kalau diorang jumpa depan2 nih, ada diorang ckp saya semakin gemok kah? ermmm maybe sbb gambar dlm FB tu mmg menampakkan saya agak berisi a.k.a gemok...hahaha apsal ntah kamera angle kot or memamg saya dah gemok? huhu

Tak caya, tanya la member2 opis nih.. ada berani diorang ckp saya gemuk or berisi? ermmm of coz diorang akan ckp saya kurus gitu.. Ermmm bukan niat nk bangga2 tapi saya pon x nk kurus sgt. nk ada isi sket (SIKIT JER)..hehe banyak pon x nak,okay!. Eh ingat senang ke nk kurus. Baik tanya org yg berbadan besar(berisi) dan macamana diorang diet macam nk mati sbb nak kurus. siap pegi slimming center bagai habis beribu riban nk kurus. So bila dah semula jadi perlu la jaga, kan? Saya tak nk kurus. saya just nk ada isi je. xlah kurus kering sgt.

Thats y la saya pegi gym. bila pegi gym ni, kita akan dapat body yg mantap dan darah semua berjalan dgn baik. so senang la badan nk serap zat2 makann yg kita makan (assume yg selama ni makan, zat tak diserap dgn sempurna..hahaha)

** pesanan penaja: tak kira gemuk ke kurus ke, janji dia sayang kita, kan? itu yg paling penting... mmmmmmuuuuah!

2 comments:

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top