SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, January 27, 2010

Rindu pada bahasa jepun

Ermmm rindunya pada bahasa jepun, kelas bahasa yang aku ambik last year. Skg ni aku rasa masa amat2 terhad bagi aku, takleh nk ambik kelas malam lagi.. kalau tak aku jadi kalut ribut la..mana nk study, kelas weekend, kelas malam, nk keje.... semua aku nk buat la dlm satu masa... so skg ni aku buat yang aku mampu dan yg mana larat je dulu... Tapi、bila aku dah tinggalkan kelas tu sejak bulan 7 ari tu.. aku semakin lupa bahasa jepun nih...huhu mmg sayang gile la. nk kena study balik, kena ingat balik vocab2 dia... aku sangat suka bahasa dia..

わたしは にほんご を はなす ちから が まだ よわい です。。。。
にほんご が とても たのしかった です。。。

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top